Sunday 8 October 2017

Sunn Options At Trader Joes


En diettist s Top 20 Picks hos Trader Joe s. I en perfekt verden danner jeg all min matbutikk i et rolig tempo på bøndermarkedet, lager min egen yoghurt, ost og smør, kan alle mine egne frukter og grønnsaker , og har høstet kyllinger som grener i bakgården, og gir egg som er naturlig rike på omega-3 for å mate mine alltid høflige og oppsiktsvekkende barn. Virkeligheten er at noen av disse tingene skje litt av tiden minus beitejyllene og evig grusomme barn jeg fyller i med bekvemmelighetsartikler når det trengs Selv om næringsmaten ofte er kode for junk food, er det ikke alltid tilfelle Ta Trader Joe s, for eksempel, noe som gjør en fin darn god jobb med å tilby rask og enkel, det er også ganske sunt. Og mens Jeg får min Trader s reparere et par ganger i måneden, noen folk jeg vet, kan du ikke kjøpe noe annet sted og vokse så entusiastisk om stedet, du tror Trader Joe var noen de var dating Plus, som ikke elsker de små koppene Kaffe å swill når du handler. Opp siden av Trader Joe s er at det lover at noen mat som bærer sin etikett, ikke har kunstige farger, smaker, konserveringsmidler, genetisk modifiserte ingredienser, MSG eller tilsatt transfett Kjærlighet det også. Ulempen Matene stammer litt mer fra emballasje enn jeg liker Det ville også være fint å se noen flere økologiske elementer i blandingen. Alt som blir sagt, her er mine beste valg for å handle på Trader Joe s. Pain Pauline - Navnet og stilen til brød er tydelig et spill på den berømte Pain Poilane of France Og mens den ikke er ganske parabolen, gjør den til et utmerket stykke toast eller grillet OST-sandwich Plus, laget av fullkorn og bare tre ingredienser - hele hvete, vann og salt - det oppfyller retningslinjene mine for et bedre brød. Stegte linser - jeg ble ganske overrasket over hvor bra disse var første gang jeg plukket dem opp i produsentdelen av butikken. Linsene opprettholder tekstur og ikke gå til mush , som du kanskje regner med å lage en linse Salat ved å varme dem litt, legge terninger med grønnsaker, olivenolje og eddik, salt og pepper og hakkede friske urter. Trader Joe s Pound Plus Mørk sjokolade - Jeg foretrekker bittersøt sjokolade til å melke for sitt høyere antioksidantinnhold Denne er importert fra Belgia og selges med betydelig rabatt over mange vanlige merker. Orginal Popping Corn - En av de beste, fullkornsmatene du kan kjøpe, og Trader Joe s tilbyr en organisk en på under to dollar en pose. Det er mye filmtid. Frosset Wild Sockeye Laks - Selvfølgelig slår ingenting av fersk fisk, men med den bratte prisen på villaks i disse dager, er dette frosne sockeye et velsmakende alternativ. Fryst-tørket frukt - Butikken lager et utvalg av en ingrediens frysetørket frukt, inkludert bringebær, jordbær og druer De er en fin løsning for en søt tann og utmerket i stedet for tørket frukt i granola og hjemmelaget müsli. Old Fashioned Blister Peanøtter - Det er en slags magi i disse peanøtter Større enn hagen forskjellige peanøtter, de er ypperlig sprø og perfekt saltet. Lekkert spist ut av hånden, jeg elsker dem også i peanøttsmørkaker eller kastet inn i en asiatisk slaw. Dobbel tommelen opp. Pure Maple Syrup - Selv om jeg vokste opp på Mrs Butterworth s, har jeg adopterte ren lønnesirup til å hælde over pannekaker og bruk som husholdnings søtningsmiddel. Trader Joe s tilbyr et mer rimelig alternativ i en sjenerøs størrelse enn de fleste markeder. Rødt gulrøtter - Sikkert jeg kunne skrelle og grille et helt rot av gulrøtter for å holde hånden , men faktum er at jeg ikke har dette. Det har blitt et kjøleskapstapel for å legge til smørbrød, wraps og salater. Hvit hvete Lavashbrød - Dette er en pantrystift for wraps, roll ups og lett Lavash Pizza De selger også en hvit mel versjon, men jeg finner hele hveten går under radaren med min mannskap. Mini Brie Bites - En annen favoritt for skole lunsj, disse små Bries selges i en pakke med seks er darn søt og god for en matbit sammen med en stykke frukt De gjør også en rask frokost smurt på helkornsbrød under skivet tomat. Trader Joe s Brand Plain Organic Yogurt - Jeg har alltid et kar med vanlig yoghurt i kjøleskapet, og foretrekker å legge til min egen frukt og søtningsmidler over å ha noen andre, gjør det for meg. Denne kremete økologiske yoghurt gjør job. Thai, Lime Chili Almonds - Advarsel Disse er krydret Krydret med sitrongress, lime og chili, de lager en god matbit for det krydretolerante barnet eller for en voksen sammen med en favorittcocktail. Cabot Sharp Cheddar - - En skarp Cheddar som er faktisk skarp, litt går langt med denne Cabot-osten siden det er mega-smakfullt. Baby Beets - For en rask sideskål, er disse ømte, kokte biffene som selges i produsentdelen, en cinch jeg liker å skille dem, bland dem med appelsiner eller mandariner, kast med olivenolje og eddik, og topp med smuldret feta. Bob s Red Mill Hør Meal - Siden linfrø må males for å gi de fulle ernæringsmessige fordelene, velger jeg hør måltid i stedet for hele frø jeg lagrer linens måltid i th e fryser og legg til en scoop eller to til bakevarer, hjemmelaget granola, varm frokostblanding og smoothies for en fiber og omega-3 boost. Kjølt hele hvete Pizza Deig - Jeg kjøper pizza deig når jeg ikke har tid til å lage min egen Trader Joe s sørger for en ganske fin paj. Ristet sjøtang - Tang er naturlig rik på mineraler, lavt kalorier og tar vare på den salte snackretten barna mine er galne av. Frøfrukter - Jeg beholder et lite lagerhus av Frossen frukt på hånden økologisk når jeg kan få det til frokost og etter skolen smoothies Trader Joe s har et godt utvalg. Organisk persisk agurker - Disse petite agurkene trenger ikke å bli skrelt eller frøet, så gjør en rask tillegg til salater eller skolen lunsjer De er crunchy og får ekstra poeng for sin søte faktor. PSI liker også vinen delen av butikken Bargain kjellerpriser og et stort utvalg av alternativer. Hva er din Trader Joe s picks. For mer fra Katie, sjekk ut bloggen hennes , Mamma s kjøkkenhåndbok, hvor du finner oppskrifter og tips f eller fôre en familie Du kan også følge henne på Instagram KatieMorford og finne ut hva hun har på Google. Topp 10 sunne matvarer fra Trader Joe s. Den frosne matgangen har ikke fått mye kjærlighet i det siste. Etter seks tiår med vekst, salg av frosne måltider begynte å falle i 2008 To av fem amerikanere tror de ikke har næringsverdi, og unge har valgt å levere ferske matleveranser som GrubHub og Amazon Fresh instead. En studie tyder på at vi ikke burde være Raskt å avvise de en gang populære dagligvarebutikkene. Forskerne fra konsulentfirmaet Nutrition Impact fant at folk som spiser frosset mat, bruker 253 færre kalorier om dagen enn folk som spiser på hurtigrestauranter. De spiser også mindre mettet fett og har et høyere inntak av kostfiber , protein og andre næringsstoffer Funnene ble presentert på Academy of Nutrition and Dietetics Food and Nutrition Conference og Expo i Atlanta sist måned. Selv om studien var peer-reviewed, Det bør tas med et saltkorn. De fleste frosne matvarer er pakket med konserveringsmidler, og Nestl USA, produsent av Hot Pockets og Stouffer s, finansierte forskningen. I stedet kan praktiske frosne måltider være sunne alternativer hvis du vet hvordan du velger Ta Trader Joe s Noen av de verste produktene som kjøpere kan plukke opp fra den helsebevisne forbrukerens favoritt, er i den frosne matgangen. Men det tilbyr også noen næringsrike valg. Her er 10 av de beste frosne produktene du kan kjøpe hos Trader Joe s. Related Stories på TakePart. Is Frosset den nye Fresh. Jane Says Summer varer lengre når du fryser grønnsaker. Så, at Apple ser deformert, men se hvorfor du bør spise det uansett. Real Foodie s guide til sunn mat på Trader Joe sA for noen år siden, Jeg trodde Trader Joe s var bare for de rike og vil bli berømt. I følge min pretensiøse selv var butikkene fylt med overpriced mat og overdressed folk. Det var for mange av dem også, og definitivt ikke nok barn for meg å føle meg komfortabel bri da en dag mens barna hadde en lekedato med bestemor, dro jeg til Trader Joe s. Cue skilsmisse med harpe og sang engler. Hvis jeg bare hadde kjent moroa som ventet meg gjennom disse glassdørene før , denne mamma kunne ha vært i foodie fun heaven Og jeg lærte en viktig leksjon for den dagen. Mens jeg finner ut at de fleste vanlige matvarer er på den pricier side på Trader Joe s, har de noen gode avtaler om hva vi ville vurdere spesialitet elementer og det er veldig gode nyheter. Dette innlegget er en del av en kort serie som dekker sparsomme matvarer som en ekte foodie kan finne på enkelte butikker. Les om de gode tilbudene som er tilgjengelige på Costco HER, og finn spesifikke glutenfrie Costco avtaler HER gratis nedlasting på slutten av disse innleggene er det en liste for å hjelpe deg med å spore de beste tilbudene du finner på Costco. Helsemat hos Trader Joe s. Chocolate 1 49 1 99 per bar. La oss bare begynne med de gode greiene, skal vi En god del av Trader Joe s sjokolade er rettferdig handel og o Rganic Jeg hadde ikke tid til å sjekke alle etiketter Fair Trade Etiket betyr at bøndene får betalt en rettferdig lønn for sitt harde arbeid, og den økologiske etiketten gir meg trygghet om at søtningsmidlene som brukes i sjokoladeproduktet HFCS eller andre acesulfam kalium de icky ting i rosa pakker 2 høres ut som mye for bare 3 5 unser, men det er faktisk en veldig god avtale for en kvalitetsboks av sjokolade. Jeg kjøper den mørkeste sjokolade de har på 85 kakao og bruker den i min Favoritt Chocolate Chip Cookie Oppskrift. Usøtet Kakaopulver 2 49. Det er virkelig vanskelig å finne rimelig usøtet kakao, la meg fortelle deg De fleste dagligvarebutikker tilbyr en 8 oz beholder for 4 99, slik at du sparer 17 med hver spiseskje du måler med dette god deal. My faste lokale dagligvarebutikker tilbyr ikke bakepulver som er aluminiumfri, så dette er den eneste måten jeg kan få på med mindre jeg bestiller en stor 2 pund kar fra Amazon.100 Hardwood Briquettes 7 99 for 18 pounds. One of Trader Joe s beste tilbudene venter på meg t utenfor inngangsdørene Disse brikkene kommer ikke med kjemikalier som behandlet kull gjør, men butikkene krever en pen penny for briketter Heldigvis er disse brikkene ikke bare rimelige, men du får tre ganger så mye som den typiske pose med trekull. Coconut Olje 5 99 for 16 gram. Selv om jeg for tiden kjøper kokosnøttolje fra tropiske tradisjoner, var dette en månedlig stift i lang tid. Det er ikke bare den beste prisen i området, men det er også den beste smaken. Seksammeolje 2 29 for 5 unser. Denne deilige oljen er bare et par dollar her, men jeg vet det er mer andre steder. Tatt i betraktning at du bruker bare 1 2-1 ts i hver oppskrift, det er vel verdt fem gram flasken. Tørket Garbanzo Tørket Svart Bønner 89 per pund. Hvem visste at en helsekostbutikk hadde så mye på tørkede bønner. De har også andre bønner, men nesten alle bønner kan erstattes med disse og oppskriften blir bra. Dessuten, når du lager disse bønnene, er det som betaler bare 28 per can. Light kokosmelk 99 for 15 ounces. It er utrolig enkelt å lage din egen kokosmælk hjemme, men vi pleide å kjøpe dette før jeg visste at det var mulig. Det er ikke lagt til noe på denne kokosmørkekarmen, og det er også glatt for de som har aversjoner til teksturer. Parmesan ost 6 49 per pund ca 4 50 per kilde. Parmesan ost legger en veldig fancy smak til vanlige måltider som tomat basilikum suppe og Trader Joe s har den beste prisen i mitt område Det overgår langt Costco s pris på 9 99 pund , og de mindre kilene er perfekte for vårt månedlige budsjett og oppskrifter. Gorgonzola, 5 99 per pund ca 2 50 per pakke. Vi kjøper ofte Gorgonzola i stedet for blåost fordi du kan bruke det utvekslet i oppskrifter. True blue cheese er ganske kostbar, men Som parmesan er denne osten veldig rimelig. Prisene per pakke er også svært rimelige, og det gjør det enkelt å få like mye behov for måneden eller oppskriften, i motsetning til en stor murstein fra Costco som du legger inn en skuff og ender opp glemmer om og Det blir muggaktig ahem. Merk deres priser på ost generelt er veldig rimelige 2 69 for 6 gram feta, 3 99 for en 16 gram logg med fersk mozzarella, 4 49 for 12 stykker provolone pluss de har et stort utvalg av bedre oster Også absolutt verdt en titt hvis du er i butikken. Organisk Hele Hvete Pasta 1 29. Dette er bare 10 mer enn per pakkepris på Costco, noe som er flott hvis du bare trenger en pakke med spaghetti i stedet for ni. Det er også mye bedre enn jeg kan finne lokalt Bonuspoeng for å være fullkorn, dobbel bonuspoeng for å være organisk, noe som betyr at den ikke er beriket med syntetiske vitaminer. Du kan også få flere varianter av pasta til spaghetti, fettuccine, rigatoni, spiraler, makaroni. Glutenfri pasta Pasta-alternativer varierer. Jeg tok ikke særlig hensyn til prisene på alle glutenfrie varer her, men jeg la merke til et veldig godt utvalg av glutenfri mat. Økologisk maispasta, quinoa pasta, brun rispasta og til og med polenta som jeg så var 1 99 for 16 gram var på hyllene, og dette er sannsynligvis favorittgangen til glutenfrie folkene. Jeg vet at glutenfri mat pleier å være dyrere uansett, og mens den første forsvarslinjen ville være å spise mer av maten som er naturlig glutenfri som fruktgrønnsaker, det er hyggelig å vite at det er et rimelig sted når du bare vil ha en bolle med pasta. Sunflower Seeds 1 99 per pund. Snakk om en STEAL Ingen annen butikk i mitt område eller enda dette god avtale på Amazon kan slå den Vi bruker solsikkefrø i salatene våre for å få crunch, som protein i våre granola barer og protein barer, og bruk den til å lage solboller når vi er ute av peanøttsmør. Disse er her alltid på min handleliste. Trader Joe s har et anstendig utvalg av krydder, og mens noen kan bli funnet andre steder for en bedre pris, blir de alle priset til 1 99 selv de dyre. Når du handler for krydder, må du sjekke ut deres utvalg først, fordi de fleste dagligvarebutikker butikkprisene for krydder begynner i det minste noen få bucks higher. I SHOCKED å se dette på hyllene, men de har rå honning så lavt som 4 49 for 12 gram eller 5 99 for 16 gram Den eneste fallen er at den ikke var lokal. Den mindre krukken var fra India, og Den større krukken var fra Mexico. Men hvis du ikke har en kilde til rimelig lokal honning, kan du også vurdere disse. Hvit Balsamicoeddik 2 29 for 16 9 ounces. Oddly nok var dette på meg for å finne liste da lo og se, Trader Joe s bærer det. Jeg vet at denne spesialitetseddiken koster minst 4 på min lokale matbutikk, for ikke å nevne hvilke andre helsekostbutikker kan lade eller til og med hva Amazon betaler for den billigste flasken. Som en lettere søster til den tradisjonelle balsamicoeddik, dette ville gjøre noen deilige salatdressinger. Balsamisk eddik 3 49 for 33 8 ounces. Jeg vil motvillig legge denne til listen fordi jeg er litt bitter enn Trader Joe s har så mye på balsamicoeddik Costco kostnader 11 for Det samme Tenk på denne turen en le sson lærte jeg vil få min balsamicoeddik og sannsynligvis alle vinegarer fra Trader Joe s fra nå av. Usikker Nitratfri Bacon 4 99 for 12 gram. Dette er ikke den beste prisen jeg har sett for nitratfri bacon, men det kule om Trader Joe s er at prisene er konsekvente Hvis ingen har et salg eller matbutikk utløper ut av favorittmerket, vet jeg at jeg kan få noe her. Noen ganger har de ender og biter av nitratfri bacon som selger for 3 99 for et fullt pund Det er definitivt fetere enn vanlige skiver, men et godt alternativ hvis du re trenger noen ekte baconbiter og baconfett. Oppmerksom Nevn. Organic Corn Taco Shells 1 99 for 12 shells. Sometimes taco night needs a crunchy taco, og disse skallene er det beste valget for pengene. Du får økologisk mais og unngår GMO s, pluss du får to skaller enn de fleste andre bokser Win. Sweet Chili Saus 1 29 for 10 gram. Denne sausen har litt tilsatt sukker i det, men jeg kunne ikke hjelpe, men skrive prisen ned etter bu ying noe som ligner mer. Det kan bare være 70, men alt legger opp. Bestem Marmalade 3 49 for 17 5 ounces. Finne denne avtalen gjorde meg bare sur Jeg hadde søkt på hyllene av Savemart høy og lav for å finne den eneste appelsinmarmeladen uten HFCS og da belastet de meg to armer og en fot for det Selv om 50 ikke er for mye billigere, inspirerte det meg til å finne en hjemmelaget appelsinmarmeladeoppskrift som betyr at du kan forvente å finne den også. Organisk sjokoladesirup 3 49 for 20 gram. Ja, jeg vet at dette ikke er helt ekte mat. Og jeg vet at du kan lage din egen ved hjelp av ekte matredienser. Vi skal velge og velge hva vi tilbringer tiden vår på kjøkkenet. Vel, jeg velger ikke å lage min egen sjokolade sirup Vi kjøper bokstavelig talt kanskje to av disse om året, så det er bare verdt de ekstra få dollar til meg Dessuten betyr det organiske sorten igjen at det ikke er noen HFCS eller andre kunstige søtstoffer. I et nøtteskall. Trader Joe s er et utmerket sted å shoppe når du vil ha bedre mat, men trenger ikke qu antity som kjøper i bulk kommer med. Når du er ute etter en svært spesiell spesialitet element, det er god sjanse de har det og det vil koste mindre enn din lokale matbutikk. Trader Joe s er ikke stedet å kjøpe ferske råvarer jeg trodde deres produksjonsavdeling manglet mye mangfold og var også på den dyre side. Du kunne lett finne bedre tilbud på ditt lokale bøndemarked, eller til og med butikken din om nødvendig. Hva med deg, hvilken sparsom ekte mat kjøper du hos Trader Joe s. Ansvarsfraskrivelse Dette innlegget inneholder tilknyttede lenker. Ved å kjøpe et kjøp gjennom disse linkene, vil jeg tjene provisjon som bidrar til å holde lysene på i Crumbs huset uten ekstra kostnader. Takk for at du støttet Krummer på denne måten. Les hele beskrivelsen her. Del dette innlegget. Noen andre innlegg du måtte like. Jeg handler hos Trader Joe s en gang i uken som min vanlige matbutikk på grunn av mange av prisene du lister, kjøper jeg posene med økologiske poteter rødt, gull og russet. Også poser med org anic epler Når de bærer disse elementene, prisene er gode, og det er vanskelig å få økologiske poteter og epler til bedre priser på andre matbutikker. Jeg lager ikke min egen yoghurt Så er deres 2 99 vanlig europeisk stil økologisk yoghurt en god deal for en stor container, too.19 cent per banan har fungert for å være en bedre pris for meg på bananer enn de andre dagligvarebutikkene med mindre de kjører en veldig stor salg. Det er noen gode priser og så mange organics på TJs Jeg synes det er mer konsistent enn Costco og andre kjøpmenn. Takk for at du har noen av mine favorittprodukter. Takk for å legge til din kjøper Kristin Deres yoghurt er en rimelig pris, veldig konkurransedyktig med Costco. Jeg glemte bananene. Det setter opp mellom TJ s og Costco for dem, som du sa, hvis ingen andre har et salg. Jeg har ikke en TJ i nærheten av meg, men jeg elsker appelsinmarmelade, og det er ganske enkelt å lage deg selv og smaker sååå mye bedre enn butikken kjøpte Mine favoritter er aprikos oransje og trippel ci trus. YUM Jeg så på noen få oppskrifter, og det ser utrolig lett ut. Det er herlig på min summer bucket list. Det er herlig Pinning det til gruppebordene mine, håper det bringer mange nye venner på din måte. Dette er så hjelpsomt takk, Tiffany xo. Thanks så mye søt venn. Okay, så jeg var ikke den eneste som trodde at Trader Joe s var litt kunstig-fartsy først PHEW. Men når jeg faktisk gikk inn i butikken, la jeg merke til at varene var rimelig og jeg kjøpte faktisk mange ting de selger, jeg skal klemme dette til fremtidig bruk. Takk så mye for å dele dette. LOL, du er definitivt ikke alene. Og tør jeg si det er faktisk morsomt. Jeg er enig med den forrige plakaten om de økologiske poteter og epler Jeg liker også pakker med fersk basilikum. Nesten annet kan jeg få det beløpet for så lite. De bærer også levende basilikum i potter til en utrolig lav pris. Jeg kjøper disse og plant dem i hagen min. Klem bare av blomstene, og de vil vokse i svært lang tid Det eneste trikset er at du må intro duce dem til den store utendørs sakte før planting Jeg tror de er vokst i et drivhus og sette dem ute i So Cal s varm sol med en gang setter dem i sjokk. Anita basilikum er også en varm plante Den trives i varmt, ikke-breezy vær . Jeg har heller ikke handlet TJ s lenge siden folkene som jeg visste den butikken, var det alltid raser om deres frosne matvarer, og jeg brukte ikke mye mye frossen ting. Jeg trodde alt de solgte var frossen mat. Det var sa at deres frosne matvarer er vanligvis ganske velsmakende og virkelig gjør måltidet prep på super travle netter en bris Vi gjør det ikke ofte, men det er hyggelig å vite at alternativet er det jeg foretrekker sin frukt til Costos fordi bortsett fra bær vi ikke får gjennom de store posene eller boksene før de går dårlige og bananene er normale størrelse, ikke mondo size. I alltid fortelle vennene mine at Trader Joes er Whole Foods valg på Walmart priser Finning økologisk mat er veldig dyrt i Dallas Jeg pleier å handle på Tom Thumb for hverdagslige behov de har lokal, økologisk mat på min Tom Thumb og Trader Joes for stokk opp på ting som kokosnøttolje, nøtter for granola og meieriprodukter de har Kerrygold gressmatet smør som jeg ikke har vært i stand til å finne noe annet sted. Våre TJ er veldig små og alltid litt overfylt, men det er definitivt verdt en tur hvis du kan dra deg ut av sengen klokka 8 på en lørdag. En stor kudos for sjokoladebaren er det inneholder ikke soya lecithin Hooray. Mark Mandel sier. Jeg prøvde i forgjeves å huske kostnaden for asparges og sheperd s pie fra Trader Joe s Et Google-søk viste meg en omtale av din massive Trader Joe s prisliste jeg registrerte meg, over på denne siden, for å laste den ned linken du sendte meg fikk meg en liste over kanskje 120 elementer Et sted underveis du vil ha Ønsker du en nært fullstendig liste over hele Trader Joe's butikk i en praktisk dandy nedlasting, og jeg tror det førte meg tilbake til denne siden. Jeg leter fortsatt etter noe som en nesten komplett liste av TJ priser Har du en slik ting, og i så fall hvor Marker om du lastet ned utskriften nederst på dette innlegget, det er listen jeg refererer til. Alle disse prisene ble håndskrevet av meg og sett med mine egne øyne, ikke trollet fra internett. Når det gjelder ekte mat på Trader Joe s, det er den mest komplette listen jeg har sett. Mark Mandel sier. OK, så det er det. Takk for info, og for listen. OMG, jeg elsker TJ s Men jeg har funnet ut at i år nå liker over en halv tiår i motsatte ender av landet, har TJ s laveste pris for økologiske friske jordbær. Deres organiske utvalg er bra, og med mindre Aldi har avokadoer på salg, blir de det beste. De har også økologisk spire kornbrød som er billig, det er deres knockoff av Ezekiel som de også selger Isen er guddommelig og hormonfri Oh og yoghurt så bra De har god kjøtt-økologisk kylling Familjepakken er en stjele og gresskjøttbiff litt mindre enn andre butikker Og hvorfor åh, hvorfor har du ikke nevnt Vinen Green Fin organisk-lik 4 og det er fantastisk Serio Usikkert at butikken er så farlig for min bunnlinje og mitt livlinje, men jeg elsker det. LOL, takk for alle de gode tipsene jeg ikke nevnte vinen fordi jeg bodde i CA, jeg trodde at prisene ikke ville være nødvendigvis det samme på tvers av land Men det er flott informasjon om brød og biff. Ja, isen er guddommelig, MEN Kaffeisen er enda bedre enn det. Det beste jeg noensinne har smakt. LOL takk Marlene. Dave Freitag sier. Han er min Fellow Foodie Mamma og bekymret for min matvareutgift, så jeg er glad for å finne artikkelen din om Trader Joe s, og noen av artiklene det tilbyr, jobber jeg også hos en Trader Joe s og ønsket å minne deg på at TJs mat ikke har konserveringsmidler andre enn salt eller kunstige farger eller smaker og ingen GMO-genetisk modifiserte organismer i dens ingredienser For en mor som er opptatt av maten hun feeder familien sin som tar mye press av å vite at jeg kan velge noe og vet at det er sunt, er jeg fristet hver uke å bruke for mye på de morsomme tingene så jeg Jeg lærer med deg for å dempe mine utgifter mens du lager velsmakende og sunne måltider til familien. Jeg er ivrig etter å lese mer av innleggene dine. Takk Deb. Jasmine Flame says. Thanks for dine kommentarer Deb Sier du at alle TJ-produktene er organiske. Organisk er forskjellig fra GMO GMO har å gjøre med frø eller reproduktive del av anlegget som ikke har sine gener vitenskapelig endret. Organisk har å gjøre med plantevernmidler og gjødsel som brukes til å dyrke mat. Mens noen matvarer kan være veldig sunne, kan produsenten bruke en gjødsel Det regnes ikke som organisk, så noen ganske sunne matvarer kvalifiserer ikke for den økologiske etiketten. Økologisk er strengere. Matvarer hos Trader Joes er i utgangspunktet renere og sikrere enn fra en ikke-GMO-butikk, og TJ s prøver virkelig å holde ut kjemikalier av maten de selger. Sist jeg sjekket, sertifisert Organisk kan ikke være GMO. Du er hjertelig velkommen Jasmine Takk for din oppmuntring. Camela Gammill sier. Jeg også elsker TJ s og er heldig at de åpnet en om 5 min f rom mitt hus i september i det siste året Siden jeg er pensjonert og mannen min jobber deltid, må vi se på våre utgifter jeg vil nevne at prisen du sitert for parmesan er for USA laget parmesan Den italienske Parmiggiano Reggiano er mye, mye dyrere Jeg forstår at for de som bor på et stramt budsjett, hvorfor du ville velge den billigere. Men etter å ha bodd i Italia i mange år, er Parmiggiano Reggiano den eneste jeg kjøper, fordi en gang du spiser den i 20 år kan du ikke gå tilbake til en amerikansk laget. Det er bare viktig å holde dette i bakhodet når jeg sammenligner priser. Jeg var så glad for å finne at TJ s bærer noen virkelige oster fra europeiske land til priser som slår noen annen kilde, jeg også kjøp Swiss Emmantelar, Swiss Gruyere og Holland Gouda der. Når det gjelder balsamisk vinegars, er det viktig å lese etiketter når man sammenligner priser. Den virkelige avtalen vil bare ha druemost og er eldre i minst 12 år og kommer fra Modena, Italia, som er hvorfor det er så e xpensive En annen veldig god balsamicoeddik er en blanding av druemost og alderen balsamicoeddik. Fortsatt veldig bra, men det trenger ikke å bli så lenge fordi de legger til noen alderen med den nye. Hvis du ser en som har karamellfarging, konserveringsmidler eller noe ellers på etiketten, så er det etterligning og det er derfor de kan selge det så mye billigere jeg dømmer ikke noen for hva de kjøper. Jeg tror det bare hjelper å vite når du sammenligner priser, akkurat det du sammenligner. Jeg liker alltid Dine innlegg, Tiffany Takk for å dele med oss ​​Jeg fant noen nye ting å lete etter på TJ s. Trader Joes er min gå til første butikk på shopping dag Jeg elsker deres frosne fisk, kaffe, bananer, organiske sukkerarter, sunne stiksamlinger, oster , og så mye mer Når jeg trenger en nibble mat for jentene i min forfattergruppe, kjøper jeg deres blondie, brownie eller gresskar brødblanding. Det er ingenting i dem jeg ikke ville bruke hvis jeg gjorde dem fra bunnen av, selv om det var familie Jeg bruker flere økologiske ingredienser De er raske an d lett å bake. Jeg liker deres pizza deig, jeg pleide å kjøpe sin krem-på-toppen melk, men TJ sa at deres leverandør mistet sin leverandør av rå melk og stengt Det er ingen erstatning Denne typen melk er tre ganger pris noe annet sted, så jeg kjøper nå økologisk melk. Vil sjekke om UHT eller ikke, jeg var ikke klar over forskjellen før jeg leser bloggen din. Jeg kjøper deres kremlinje økologisk yoghurt når jeg ikke har tid til å lage min egen, jeg liker deres arvestykke kirsebærtomater Vanligvis vokser vi alle våre egne tomater, men når jeg er ute av sesongen, liker jeg TJ. De har økologiske blå maisflis som jeg elsker Jeg kjøper noen ganger sine frosne pajeskorpen fordi jeg ikke har tid til å lage min egen, jeg skulle ønske du ville skriv en blogg om å lage kakeskare Gruven er alltid så hit og savner Selv når jeg gjør alt riktig, det vil si tilsett sitronsaft eller AP eddik for å retard gluten, hold alt iskoldt, etc. Mrs Crumb, du er kvinnen jeg ønsker å være Takk for alt ditt fantastiske arbeid.

No comments:

Post a Comment