Sunday 5 November 2017

Forex Kosovo


Dette er et veldig interessant spørsmål, og jeg håper du ikke tenker på at jeg tar litt av en omvei på monetære systemer generelt for å forhåpentligvis svare på spørsmålet ditt. Dette er sagt, jeg kan fortsatt være forenklet, hvis noen føler at han må rette seg på noe her, vær så snill å kommentere. Jeg er en bankadvokat, ikke en økonom. Tross alt: Den juridiske delen av svaret er kort. Sammendrag: De har ingen forpliktelse Å ha egen valuta, de er suverene stater, og de er ikke under noen internasjonal lovsavtale for ikke å bruke andre lande039 valutaer. Så jeg ville ikke bruke begrepet quotillegally adoptquot når du snakker om EUR som Montenegro039s og Kosovo039s valuta. Teknisk er det ikke noe land som skal sette opp sin egen valuta eller et pengesystem generelt. Ser tilbake på flere hundre år, var statsstøttede valutasystemer uhørt, og valuta var ganske enkelt hva publikum trodde å være verdifullt (såkalte råvarepenger) - ideelt sett i en standardisert form, så visse former for edle metaller mynter var nyttige fordi minted mynten vil gi bevis for dens metallurgiske konsistens og vekt og dermed av dens verdi. Neste skritt i den kvadratiske utviklingen av menneskehetskvoten var papirpenger, hvor noen utsteder et notat som lover at bæreren betaler ham noe (med et annet betalingsmiddel, for eksempel i gullmynter). Så papirpenger er gode så lenge publikum tror utstederen er kredittverdig og kan stå opp til sitt løfte. Det er her regjeringen kommer inn i spill som penger er en svært politisk sak. Når du tillater alle å utstede papirpenger, har du stor risiko for uønsket inflasjon, hvis du ikke tillater papirpenger i det hele tatt, vil det stymie din økonomiske vekst (som er problemet med gullstandarden), slik at en regjering vil kontrollere og regulere disse aktivitetene og den mest naturlige måten å opprette dette er en pengepolitikk og en sentralbank som monopol på valuta. Nå har enkelte stater det problemet at deres økonomier og politikk pleier å være mer volatile og regjeringen anses å være mindre troverdig, slik at deres borgere og utenlandske investorer kan tro på papirpengene deres kan være begrenset. Dette gjelder allerede for en representativ valuta (som gullstandarden, som kontrollerer hva som helst i regjeringshvelvene tross alt), men mye forverret for en fiat-valuta som brukes i dag (hvor pengemengden er variabel og knyttet til et lands økonomiske resultater) . Så mindre stater velger ofte sin valuta for å bli knyttet til en annen internasjonal valuta, og noen ganger - som i tilfelle Kosovo og Montenegro - ikke å etablere en nasjonal valuta i utgangspunktet. Deretter gir de opp all kontroll over pengepolitikken (som har mange ulemper), og ECB vil ikke ta hensyn til deres posisjon i sin målsetning, men de vil ha en mer stabil valuta i omløp og vil også fremme handel med økonomiene ved å bruke samme valuta. Og ingen internasjonal lov krever at de har egen valuta. Og for spørsmålet ditt om hvordan de quotgetquot EUR de trenger for å betale sine utgifter: Ikke bare deres utgifter er EUR denominert, men alle deres inntekter samt avgifter og avgifter er belastet i EUR og lån tatt ut eller gjeld utstedt vil være i EUR også. Det de ikke kan gjøre, er imidlertid å bruke kvoteringstrykket, verken bokstavelig eller metaforisk, men å gi opp den muligheten er det som bruker en utenlandsk valuta handler om. For eurobeløpene i euroområdet kan bruken av EUR i andre jurisdiksjoner teoretisk sett bli et problem, da EUR-sirkulasjon i disse landene ikke er kontrollert og overvåket, slik at ECB039s evne til å utføre sine plikter forstyrres. Men hvis bare små økonomier gjør noe slikt, vil det aldri være et reelt problem (disse landene har allerede brukt Deutschmark før, og det var aldri et reelt problem for Bundesbanken heller). Så europeisk politikk tolererer ikke bare det (det er lite de kan gjøre med det). - Jean-Claude Trichet sa en gang at ECB ikke sier noe om det, eller støtter det. Bruken av EUR og Joaqun Almunia oppfordret til og med det selv når det var finansiell kommisjonær. Jeg håper dette bidro til å gå videre inn i hensynet til pengepolitikken kan være nyttig for en dypere forståelse, men ville ta opp mye mer plass og skal sannsynligvis gjøres av noen som er mer kvalifisert på økonomisk side. 4.4k Visninger middot View Oppvotes middot Ikke for ReproduksjonBackground: Serbere migrert til territorier av moderne Kosovo i det 7. århundre, men ikke fullt ut innlemme dem i det serbiske riket til begynnelsen av det 13. århundre. Det serbiske nederlaget i slaget ved Kosovo i 1389 førte til fem århundrer med osmannisk regel der et stort antall tyrker og albanere flyttet til Kosovo. Ved slutten av 1800-tallet erstattet albanerne serber som den dominerende etniske gruppen i Kosovo. Serbia reacquired kontroll over Kosovo fra det osmanske riket under den første Balkan-krigen av 1912. Kosovo ble en selvstendig provins Serbia med status nesten lik en republikk i henhold til 1974-grunnloven i Den sosialistiske føderale republikken Jugoslavia. Til tross for lovgivningsmessige innrømmelser økte albansk nasjonalisme på 1980-tallet, noe som førte til opprør og ropte etter Kosovos uavhengighet. Samtidig utnyttet serbiske nasjonalistiske ledere, som Slobodan MILOSEVIC, Kosovo-serbiske krav om mishandling for å sikre stemmer fra tilhengere, hvorav mange sett Kosovo som sitt kulturelle hjerteområde. Under MILOSEVICs ledelse innførte Serbia en ny grunnlov i 1989 som drastisk reduserte Kosovos selvstyre. Kosovo albanske ledere reagerte i 1991 ved å organisere en folkeavstemning som erklærte Kosovo uavhengig. Under MILOSEVIC gjennomførte Serbia repressive tiltak mot albanerne tidlig på 1990-tallet da den uoffisielle Kosovo-regjeringen, ledet av Ibrahim RUGOVA, brukte passiv motstand i et forsøk på å prøve å få internasjonal bistand og anerkjennelse av et uavhengig Kosovo. Albanere misfornøyd med RUGOVAs passive strategi i 1995 opprettet Kosovos befrielsesarmé og lanserte opprør. Fra og med 1998 gjennomførte serbiske militære, politi og paramilitære styrker en motkampkampanje som resulterte i massakrer og massive utvisning av etniske albanere. Internasjonale forsøk på å formidle konflikten mislyktes, og MILOSEVICs avvisning av et foreslått oppgjør førte til en tre måneders NATO-bombingskampanje mot Serbia, som begynte i mars 1999, og tvang Serbien til å bli enige om å trekke tilbake militær - og politistyrene fra Kosovo. FNs sikkerhetsråds resolusjon 1244 (1999) plasserte Kosovo under en overgangsadministrasjon, FNs midlertidige administrasjonsmisjon i Kosovo (UNMIK), i avventning av en bestemmelse om Kosovos fremtidige status. En FN-ledet prosess begynte i slutten av 2005 for å avgjøre Kosovos endelige status. Forhandlingene løp i etapper mellom 2006 og 2007, men endte i et dødvann fordi Serbia bare var villig til å gi Kosovo en høy grad av selvstendighet, og Kosovo-albanere nektet å akseptere alt annet enn full uavhengighet. Den 17. februar 2008 erklærte Kosovo-forsamlingen Kosovo uavhengig. Siden da har over femti land anerkjent Kosovo. Serbia fortsetter å avvise Kosovos uavhengighet og har senere søkt en dom fra Den internasjonale domstol om lovligheten i folkeretten om Kosovos uavhengighetserklæring. Land grenser: totalt: 702 km grense land: Albania 112 km, Makedonia 159 km, Montenegro 79 km, Serbia 352 km Klima: påvirket av kontinentale luftmasser som resulterer i relativt kalde vintre med tungt snøfall og varme, tørre somre og høstinger Middelhavet og alpin Innflytelser skaper regional variasjon Maksimal nedbør mellom oktober og desember Kart referanser: Europa Geografiske koordinater: 42 35 N, 21 00 E Naturressurser: nikkel, bly, sink, magnesium, brunkul, kaolin, krom, bauxitt Høydeekstrakter: laveste punkt: Drini i BardheBeli Drim 297 m (ligger ved grensen til Albania) høyeste punkt: GjeravicaDeravica 2,565 m Terreng: flatt fluvialbasseng med en høyde på 400-700 m over havet, omgitt av flere høye fjellkjeder med høyder på 2000 til 2500 m Areal: totalt : 10.887 sq km land: 10.887 sq km vann: 0 sq km Beliggenhet: Sørøst-Europa, mellom Serbia og Makedonia Coastline: 0 km (landlocked) Område - sammenlignende: litt større enn Delaware Ma ritualkrav: ingen (landlocked) Etniske grupper: albanere 88, serber 7, andre 5 (Bosniak, Gorani, Roma, Turk, Ashkali, egyptisk) Befolkning: 2.126.708 (2007 est.) Språk: Albansk Bosnisk, Tyrkisk, Roma Religioner: Muslim, Serbisk Ortodoks, Romersk Katolsk Nasjonalitet: substantiv: Kosovar (albansk), Kosovac (Serbisk) adjektiv: Kosovar (albansk), Kosovski (Serbisk) Merk: Kosovo, en nøytral term, er noen ganger også brukes som et substantiv eller adjektiv Diplomatisk representasjon fra USA: Oppdragssjef: Ambassadør Tina KAIDANOW ambassade: ArberiaDragodan, Nazim Hikmet 30, Pristina, Kosovo postadresse: bruk ambassaden gateadresse telefon: 381 38 59 59 3000 FAX: 381 38 549 890 Nasjonalferie: Uavhengighetsdag, 17. februar (2008) Suffrage: 18 år universell Regjeringstype: republik Politiske pressegrupper og ledere: Rådet for forsvaret av menneskerettigheter og frihet (menneskerettigheter) Humanitært rettssenter (menneskerettigheter) Bevegelse for selv~~POS=TRUNC Determinatio n Serbisk Nationalråd (SNV) Diplomatisk representasjon i USA: Oppdragsjef: Ambassadør (ledig) Avgiftsdivisioner Avni SPAHIU-kansler: 900 19th Street, NW, Suite 400, Washington, DC 2006 Telefon: 202-265-8000 Internasjonal organisasjon deltakelse : ITUC, WFTU Lovgivende avdeling: unicameral nasjonalforsamling (120 seter 100 seter direkte valgt, 10 seter garantert for etniske serbere, 10 seter garantert for andre etniske minoriteter for å tjene fire år) valg: sist holdt 17. november 2007 (ved siden av holdt i 2011) valgresultat: prosent av stemme etter parti - PDK 34,3, LDK 22,6, AKR 12,3, LDD 10,0, AAK 9,6, andre 11,2 plasser etter parti - PDK 37, LDK 25, AKR 13, LDD 11, AAK 10, andre 4 Juridisk system: utviklende rettssystem basert på vilkår fra FNs spesielle utsending Martti AHTISAARIs Plan for Kosovos overvåket uavhengighet Flaggbeskrivelse: Sentrert på et mørkblått felt er Kosovos geografiske form i en gullfarge overfylt av seks hvite femkantige stjerner - hver representerer en av de store etniske gruppene i Kosovo - i en liten bue Uavhengighet: 17. februar 2008 (fra Serbia) Landsnavn (regjering): konvensjonell lang form: Kosovo-konvensjonell kortform: Kosovo lokal lang form: Republika e Kosoves (Republika Kosovo) Lokalt kort skjema: Kosovo (Kosovo) Politiske partier og ledere: Det albanske kristelige demokratiske partiet i Kosovo eller PShDK Tome MARKU Alliansen for fremtiden for Kosovo eller AAK Ramush HARADINAJ Alliansen for en ny Kosovo eller AKR Behgjet PACOLLI Alliansen av uavhengige sosialdemokrater av Kosovo og Metohija eller SDSKIM Slavisa PETKOVIC Autonome Liberale Parti av SLS Slobodan PETROVIC Bosniak Vakat Coalition Dzezair MURATI Borgerinitiativ av Gora eller GIG Murselj HALJILJI Sosialdemokrater for Kosovo eller SNSDKIM Ljubisa ZIVIC Demokratiske Handlingsparti eller SDA Numan BALIC Demokratiske Ashkali-partiet i Kosovo eller PDAK Demokratiske League of Dardania eller LDD Nexhat DACI Demokratiske Liga i Kosovo eller LDK Fatmir SEJDIU D emokratiske partiet i Ashkali i Kosovo eller PDAK Sabit RAHMANI Demokratiske partiet i Kosovo eller PDK Hashim THACI Demokratiske partiet Vatan Sadik IDRIZI Demokratiske Union of Ashkalis eller BDA Sabit RRAHMANI Rettspartiet eller PD Sylejman QERKEZI Kosovo Demokratisk tyrkisk parti av KDTP Mahir YAGCILAR Liberal parti i Kosovo eller PLK Gjergi DEDAJ Nytt demokratisk initiativ av Kosovo eller IRDK Xhevdet NEZIRAJ Nytt demokratisk parti eller ND Branislav GRBIC Ny Kosovo Alliance eller AKR Behxhet PACOLLI Populær bevegelse av Kosovo eller LPK Emrush XHEMAJLI Reformpartiet Ora Teuta SAHATCIA Serbisk nasjonalparti eller SNS Mihailo SCEPANOVIC Serbisk Kosovo og Metohija Party eller SKMS Dragisa MIRIC serbisk liste for Kosovo og Metohija Oliver IVANOVIC sosialdemokratiske parti i Kosovo eller PSDK Agim CEKU United Roma-partiet i Kosovo eller PREBK Haxhi Zylfi MERXHA Kapital: navn: Pristina (Prishtine, Prishtina) geografiske koordinater: 42 40 N, 21 10 E tidsforskjell: UTC1 (6 timer foran Washington, DC under standardtid) sommertid Tid: 1 time, begynner sist søndag i mars slutter forrige søndag i oktober Grunnloven: vedtatt av Kosovo-forsamlingen 9. april 2008 effektiv 15. juni 2008 Statsminister: statsoverhode: president Fatmir SEJDIU (siden 10. februar 2006) regjeringshode: Prime Minister Hashim THACI (siden 9. januar 2008) kabinett: ministre valgt av valgene i Kosovo-forsamlingen: presidenten velges for en femårsperiode ved Kosovosamfunnets valg som ble holdt 9. januar 2008 (ved siden av i 2013) minister valgt av Kosovo-forsamlingen valgresultat: Fatmir SEJDIU gjenvalgt president etter tre runder første runde: Fatmir SEDIU 62, Naim MALOKU 37 andre runde: Fatmir SEDIU 61, Naim MALOKU 37 tredje runde: Fatmir SEDIU 68 og Hashim THACI valgt å være prime forsamlingsministeren Administrative divisjoner: 33 kommuner (komunat, singular - komuna på albansk opprinnelse, singular - opprinnelse på serbisk) Decan (Decani), Dragash (Dragas), Ferizaj (Urosevac), Fushe Kosove Olof Polje), Gjakove (Dakovica), GllogovcDrenas (Glogovac), Gjilan (Gnjilane), Han i Elezit (Deneral Jankovic), Istog (Istok), Junik, Kacanik, KameniceDardana (Kamenica), Kline (Klina), Leposaviq (Leposavic) , Lipjan (Liptjan), Malisheve (Malisevo), Mamushe (Mamusa), Mitrovice (Mitrovica), Novoberde (Novo Brdo), Obiliq (Obilic), Peje (Pec), Podujeve (Podujevo), Prishtine (Pristina), Prizren, Rahovec (Srbica), Suhareke (Suva Reka), Viti (Vitina), Vushtrri (Vucitrn), Zubin Potok, Zvecan Rettssak: Høyesterettsdomstoler Kommunale domstoler Merk: Kosovo-grunnloven dikterer at Høyesterett i Kosovo er den høyeste rettslige myndighet, og sørger for et Kosovos domstolsråd (KJC) som foreslår presidentkandidatene til utnevnelse eller gjenutnevnelse som dommere og anklagere, er KJC også ansvarlig for beslutninger om kampanjen og overføring av dommere og disiplinære tiltak mot dommere ved lea Høyesterettens st 15 og domstole skal være fra ikke-majoritetssamfunn Elektrisitet - forbruk: 4,281 milliarder kWh (2006) Nåværende balanse: -58,3 millioner (2007) Gjeld - ekstern: ifølge den nasjonale banken i Serbia var Kosovos utenlandsk gjeld Kosovo var villig til å akseptere rundt 900 millioner (2007) Arbeidsledighet: 43 (2007 est.) BNP - per capita: 1.800 (2007 est.) Investering (brutto fast): 29 av BNP (2006 est. ) BNP (kjøpekraftsparitet): 4 milliarder (2007 est.) BNP (offisiell valutakurs): 3,237 milliarder (2007 est.) Fordeling av familiens inntekt - Gini indeks: 30 (FY0506) Valutakurser: euro dollar - 0,7345 (2007) BNP - realvekst: 2,6 (2007 est.) Arbeidsstyrke: 832,000 (juni 2007 est.) Inflasjonsrate (forbrukerpriser): 2 (2007 est.) BNP - sammensetning etter sektor: landbruk: 20 industri: 20 tjenester: 60 (2007 est.) Eksport: 148,4 millioner (2007) Naturgass - forbruk: 0 cu m (2007) Valuta (kode): euro (EUR) S Økonomisk oversikt: Kosovos økonomi har i de siste årene vist betydelig fremgang i overgangen til et markedsbasert system og opprettholder makroøkonomisk stabilitet, men er fortsatt svært avhengig av det internasjonale samfunnet og diasporaen. for økonomisk og teknisk assistanse. Overføringer fra diasporaen - hovedsakelig i Tyskland og Sveits - er beregnet til å utgjøre om lag 15 av BNP, og donorfinansierte aktiviteter og hjelp til en annen 15. Kosovos borgere er de fattigste i Europa, med en gjennomsnittlig årlig inntekt per innbygger på kun 1800 . Arbeidsledighet - hos mer enn 40 av befolkningen - er et alvorlig problem som oppmuntrer til utvandring og svart markedsaktivitet. De fleste av Kosovos befolkning bor i landlige byer utenfor hovedstaden, Pristina. Ineffektiv nærbarhet er vanlig - resultatet av små tomter, begrenset mekanisering og mangel på teknisk kompetanse. Med internasjonal bistand har Kosovo vært i stand til å privatisere 50 av statens eide foretak (SOE) etter antall, og over 90 SOEs etter verdi. Mineraler og metaller - inkludert brunkul, bly, sink, nikkel, krom, aluminium, magnesium og et bredt spekter av byggematerialer - en gang dannet ryggraden i industrien, men produksjonen har gått ned på grunn av aldringsutstyr og utilstrekkelig investering. En begrenset og upålitelig strømforsyning på grunn av tekniske og økonomiske problemer i kraftbransjen er den viktigste hindringen for industriell utvikling. USA har jobbet med Verdensbanken for å utarbeide et kommersielt anbud for utvikling av ny kraftgenerering og gruvekapasitet. Kosovos offisielle valuta er euroen, men den serbiske dinar brukes også i de serbiske enklaver. Kosovos slips til euro har bidratt til å holde kjerneinflasjonen lav. Kosovo har en av de mest åpne økonomiene i regionen, og fortsetter å samarbeide med det internasjonale samfunnet om tiltak for å forbedre bedriftsmiljøet og tiltrekke seg utenlandske investeringer. Import - råvarer: matvarer, tre, petroleum, kjemikalier, maskiner og elektrisk utstyr. Bransjer: mineralutvinning, byggematerialer, grunnmetaller, lær, maskiner, apparater Befolkning under fattigdomsgrensen: 37 (2007 est.) Elektrisitet - produksjon: 3.996 milliarder kWh (2006) Import: 234 millioner (2007) Oljebehandlede reserver: NA bbl Arbeidsstyrke - etter yrke: landbruk: 16,5 industri: NA tjenester: NA (2007) Naturgassprøvede reserver: NA cu m Reserver av valuta og gull : NA Olje - forbruk: NA bbl Offentlig gjeld: NA Eksport - råvarer: gruvedrift og foredlede metallprodukter, skrapmetaller, lærvarer, maskiner, apparater Økonomisk støtte - mottaker: 324 millioner (2007) Naturgass - produksjon: 0 cu m 2007) Budsjett: Inntekter: 1.364 milliarder utgifter: 1.008 milliarder (2007 est.) Oljeproduksjon: 0 bbday (2007) Tvister - internasjonalt: Serbia med flere andre stater protesterer i USA og andre stater anerkjennelse av Kosovo som erklærer seg selv som en sovende gn og uavhengig stat i februar 2008 etniske serbiske kommuner langs Kosovos nordlige grenseutfordring endelig status av Kosovo-Serbia grense flere tusen NATO-ledede KFOR fredsbevarere under UNMIK autoritet fortsetter å holde fred i Kosovo mellom etnisk albansk flertall og den serbiske minoriteten i Kosovo Kosovo og Makedonia fullførte avgrensning av deres grense i september 2008 Flyktninger og internt fordrevne: IDP: 21 000 (2007) Har noe å si på denne siden. Gi gjerne kommentarer. Vennligst begrens dine kommentarer til diskusjoner om innholdet i innholdet. For å rapportere feil eller problemer med ExchangeRate-nettstedet, vennligst bruk vårt kontaktskjema her. Takk Innhold, informasjon, data, materiale, tjenester eller produkter som omfatter dette nettstedet, må ikke publiseres, kringkastes, omskrives eller omfordeles uten skriftlig tillatelse fra ExchangeRate Inc. Informasjonen fra denne nettsiden antas å være nøyaktig, men ExchangeRate Inc. garanterer ikke eller garanterer en slik nøyaktighet. Brukere er alltid oppmerksom på å verifisere informasjon med sine økonomiske og regnskapsmessige rådgivere eller med de relevante myndighetene før de stoler på slik informasjon. Informasjonen på denne nettsiden er beregnet på personlig, ikke-kommersiell bruk. Alle andre bruksområder er eksplisitt uautorisert og forbudt i den maksimale omfang som loven tillater. Forex ne kosove Beste indikator Forex Jeep etosis com Iforex adresse cyprus Indikator Forex Fra og Til I Tyrkia Økonomi Analyse I Jan Counter Trend er et system som identifiserer en trend reversering uten å vente på at den skal reversere Prisutviklingen har gått til omtrent det samme Adelina Ismajli n politikintervideo Video Video Adelina Ismajli nj ikon e musik s moderne shqiptare mund t kthehet n Kosov s politikk Pas nd e nd rdjetorin nebojsha Stefanovi Kurir Forespørsler Ideer Forex TSD Trading Strategier Programvare og Forex TSD Murali Gjennomsnittlig True Range ATR Forex Indikatorer Guide Te Kembimit Valutor Per Forex Normat Kosove Thedrudgereort Kb Group Forex Malaysia Bank Como Ganhar Dinheiro Online Em Cabo Cara Bermain Forex Di Metatrader Ekspert Forex Brokers FX Directory Info Bedømmelse forsterker Anmeldelser FXEmpire com FXEmpire com alpari Dollar Vleresoni Forex Online Sot Ne Kosove dradgeeport web Dollar Vleresoni Forex Online Sot Ne Kosove Dhe njeheret furnitori numer nje ne Kosove per PlexiGlass Me Display Handling forex kostnad Binær Alternativ Strategi Handling forex kostnad foto Spinat Pita Kosovo Pinterest sht E Lejuar Forex Trading N Kosov Vellykket Binær Valg Handel KFOR ie lejuar hyrjen n Kosovo t kryeshefit t ushtris serbe Lubisha Dikoviq kur dhet se Dikoviq akuzohet pr kryerjen e krimeve t lug sn Forex ne kosoveThe Worlds Trusted Valuta Authority North American Edition Dollaren handlet fastere, logget en fire sesjoner høy mot euro, en frisk syv ukers topp mot det fortsatt underpresterende pundet, en to-måneders topp mot den kanadiske dollar mens mer enn å hente Tokyo økt tap mot yenen. De. Les mer X25B6 2017-03-08 12:14 UTC Europeisk utgave Yenen ble grunnlagt, dollaren ble blandet med bakgrunn fra investorens forsiktighet i forhold til fredags-US-jobberapporten og neste ukers politikkmelding fra Fed. EUR-USD kantet ut en ny fire-økt lav på 1.0558, som gjorde EUR-JPY. USD-JPY. Les mer X25B6 2017-03-08 08:10 UTC Asian Edition FX Land var i stor grad i snooze-modus i N. Y. på tirsdag, med smalt handlet varierer regelen. Dollaren startet på en fastere måte, selv om den beskjedne rallyen gikk tom for London i nærheten av London, og prisene vendte seg hovedsakelig sideveis. EUR-USD treaded. Les mer X25B6 2017-03-07 18:53 UTC

No comments:

Post a Comment