Sunday 19 November 2017

Optimal F Forex


Ralph Vince har skrevet flere teoretiske bøker om temaet for pengeforvaltning i handel For de av dere som ikke har hatt mulighet til å lese arbeidet, er det skrevet som et akademisk bevis. Han viser at det er matematisk sikkerhet at du vil gå i stykker hvis du Don t handle systematisk. Vince skisserer et konsept han kaller Optimal f Optimal f kort sagt, er et pengehåndteringsprogram som hjelper til med å bestemme riktig mengde aksjer eller kontrakter for å kjøpe eller selge eller eie eller ikke eie på et gitt tidspunkt. Mens Vince s arbeidet er tankevekkende, det er også litt teoretisk og ikke aktuelt for handel med virkelige verden. Problemet med optimal f er at beregningen er avhengig av det største handelstapet, og du kan aldri vite når det er før det skjer. På mange måter hans grunnideer ideer hans tanker om tilfeldighet, odds og sannsynlighet ring sant hvorfor penger ledelse er viktig speil trend etter, men hvordan han oppnår sin versjon av pengene ledelsen er altfor komplisert Til noen handelsmenn Optimal f kan virke så forseggjort at tanken på hvilken som helst form for pengeforvaltning er for tungvint. På den annen side er trenden som følger med styring av penger gjeldende for real world trading. Pengestyringen som er en del av trenden som følger er ikke et akademisk bevis. Det er rettferdig , basale ligninger bundet sammen i et komplett trading system som viser hvor mye å kjøpe eller selge av en gitt lager eller vare. Tilbakemelding på Optimal f. TurtleTrader mottok tilbakemelding som peker på andre Optimal f problems. Vince gjør ingen forsøk på å justere for choppiness, volatilitet, eller hvor bra eller dårlig systemet handler i dagens miljø trend tilhenger dekker disse problemene. Hvis du wade gjennom boken hans, er det ikke en økonomistyringsstruktur i trenden som følger. Han beregner nivået på en effektiv grense for kapitalforpliktelse og utnytte fra systemets historiske ytelse og, som sagt, det forventede verste tapet, men du vet aldri det verste mulige tapet, så dette er urealistisk. T rend Følgende produkter. Michael Covel Trend Følgende produkter.1996-17 Trend Følgende Alle Rettigheter Reservert Kontakt. Følgende TurtleTrader er varemerker tjenestemerker av Trend Følgende Andre varemerker og servicemerker som vises på Trend Følgende nettverk av nettsteder kan eies av Trend Følgende eller av andre parter, inkludert tredjeparter som ikke er tilknyttet Trend Following. Artikler og informasjon om Trend Følgende nettverk av nettsteder må ikke kopieres, skrives ut eller distribueres uten skriftlig tillatelse fra Michael Covel og Trend. Men skriftlig tillatelse er enkelt og typisk. gitt. Formålet med dette nettstedet er å oppmuntre til fri utveksling av ideer på tvers av investeringer, risiko, økonomi, psykologi, menneskelig adferd, entreprenørskap og innovasjon. Hele innholdet på dette nettstedet er basert på meninger fra Michael Covel, med mindre annet er nevnt. er basert på den respektive forfatterens meninger, som kan beholde opphavsretten som nevnt Informasjonen på denne nettsiden er ment som en deling av kunnskap og informasjon fra forskning og erfaring fra Michael Covel og hans samfunn. Informasjonen som er inkludert heri, er ikke utformet for å bli brukt som en invitasjon til investering med noen rådgiver profilert. Alle data på dette Nettstedet er direkte fra CFTC, SEC, Yahoo Finance, Google og opplysningsdokumenter av ledere som er nevnt her. Vi antar at alle data skal være nøyaktige, men påtar seg intet ansvar for feil, utelatelser eller skrivefeil fra kilder. Trend Følgende markeder og selger ulike investeringer produkter for forskning og investeringer Informatører Lesere er eneansvarlige for utvalg av aksjer, valutaer, opsjoner, råvarer, terminkontrakter, strategier og overvåking av sine meglerkontoer. Trend Følgende søker ikke datterselskaper, ansatte og agenter eller utfører handler eller gir investeringsrådgivning , og er ikke registrert som meglere eller rådgivere med noen føderale eller statslige byråer Les vår fullstendig dis claimer. Watch Michael Covel s film nå Den eneste trenden følgende dokumentar. Free Forex VPS service for alle våre partnere. Med forhåndsinstallert Metatrader Windows 2008 R2 Standard Server 99,5 arbeidsordre 20 GB lagringsplass 768 MB minne 100 Mbit båndbredde Fiks, offentlig IP-adresse plassering i trygt datacenter. Vilkår for å bli vår partner hvis du åpner gjennom oss en Live Forex-konto av noen av Broker-selskapene som er representert av oss og legger ditt startinnskudd der, blir du automatisk vår partner fra det tidspunktet Du kan nyte alle fordelene ved å være vår partner. Gratis Forex VPS-tjeneste for alle våre partnere. Fri, ubestemt Forex VPS-tjeneste for alle våre partnere - fra 1000USD innskudd og minst 5 LOT-handel månedlig. Vilkår for å bli vår partner hvis du åpner gjennom oss en Live Forex-konto av noen av Broker-selskapene som er representert av oss og legger ditt startinnskudd der, blir du automatisk vår partner fra det tidspunktet Du kan nyte alle fordelene ved å være vår partner. Gratis Forex VPS-tjeneste for alle våre partnere. 1 måned gratis Forex VPS-tjeneste for alle våre nye partnere - i alle handelsvolumer. Vilkår for å bli vår partner hvis du åpner gjennom oss en Live Forex-konto av noen av Broker-selskapene som er representert av oss og legger ditt startinnskudd der, blir du automatisk vår partner fra det tidspunktet Du kan nyte alle fordelene ved å være vår partner. Gratis Forex VPS service for alle våre partnere.2 måneder gratis Forex VPS service for alle nye transregistrerte partnere. Vilkår for å bli vår partner hvis du åpner gjennom oss en Live Forex-konto av noen av Broker-selskapene som er representert av oss og legger ditt startinnskudd der, blir du automatisk vår partner fra det tidspunktet Du kan nyte alle fordelene ved å være vår partner. Gratis Forex VPS-tjeneste for alle våre partnere. Etter den frie perioden, hvis det ikke er minst 5 LOT-handelsvolum på kontoen din, kan du omregistrere til en rabattert betalt tjeneste 20 rabatt for FX-optimale partnere. Vilkår for å bli vår partner hvis du åpner gjennom oss en Live Forex-konto av noen av Broker-selskapene som er representert av oss og legger ditt startinnskudd der, blir du automatisk vår partner fra det punktet. Du kan nyte alle fordelene ved å være vår partner. Optimal Optimal - partner i økonomiske forhold. Bli vår partner og nyt fordelene ved å være vår partner. free hjelp til å velge det beste meglerfirmaet for You. free hjelp til å åpne en Live Forex Account. free hjelp til å overføre allerede eksisterende Live Forex Account. free forretningsmodell - METATRADER - realtime trading. free hjelp i profitt og unnslippe fail. free hjelp i kommunikasjon med Broker selskaper representert av us. free hjelp til å lede et debetkort av et meglerfirma - for rask å skrive fortjenesten på kontoen, ikke alle Meklerfirmaer gir denne service. free hjelp til å kjøpe, installere og drive Forex robot. free opplæringsmateriell på våre nettsider. free tester på vår nettside. Broker selskaper representert av oss. Y du kan åpne kontoen din på menupunktet Åpne konto. Vi åpner din Live Trading-konto på menupunktet Åpne Konto Hjelp. Den FX Optimale Portalen er opprettet med sikte på å gi gratis hjelp til å svare på spørsmål knyttet til Forex-portalen. Portalen sett fra sitt navn - arbeider for å lage optimale løsninger og sikre våre partnere viktige verktøy som trengs for å gjøre forretninger på valutamarkeder - åpning av meglerkonto, forretningsplattform, virtuell privat server, forex robot. our selskap representerer kun bevist meglerfirmaer - i alle tilfelle vi har vår egen erfaring med å åpne konto, sette inn innskudd og ringe inn fortjenesten. Vi åpner din Live Trading Account. Tråd Optimal f Mot en praktisk Application. Optimal f Mot en praktisk applikasjon. Jeg har dreading om dette emnet, men jeg la merke til at det er svært lite skrevet om optimal f Jeg tror det hovedsakelig fordi motivet er komplisert og anses uopprettelig uansett av mange. Jeg skal ikke fortell deg hvordan du beregner din optimale f i det første innlegget I stedet vil jeg fortelle deg hva som er den optimale f I tillegg vil jeg vise deg hvilken innvirkning det kan ha på din handel. Etter det vil jeg undersøke fordelene og ulempene ved pengestyringen system Jeg vil også gi kritikk til løsningene Til slutt vil jeg tilby min praktiske løsning som jeg argumenterer opprettholder fordelene med optimal f og begrenser det ulempene. Hva er Optimal f Vel, det er den matematisk korrekte delen av balansen din at du bør satse på på din handel for å få den høyeste belønningen Ved å satse mer enn den brøkdel eller mindre enn det, gir det dårligere belønninger på samme sett med handler. Så la oss si at jeg har et sett på 10 bransjer, og bruker stillingsstørrelsen på optimal f til de handler vil gi det høyeste resultatet i forhold til hvilken som helst annen måte å posisjonere størrelsen på. Jeg skriver ikke dette for å bevise at det allerede er bevist av Ralph Vince. Så de som vil utfordre det begrep, vil jeg råde dem til å lese Vince s bo oks Han beviser det matematisk uansett, så det handler ikke om synspunkter Det handler om psykologi. Å bruke Optimal f til din handel Jeg gjorde et eksperiment Jeg tok de første 24 handlingene jeg laget i 2015, slik at resultatene av disse handler var tilfeldig Mitt system s vinnende er mer enn 70, men i rekkefølge av disse handler var vinneren 66 6 Resultatene av handelen var som følger.1 37 pips 2 133 5 3 378 6 4 -46 2 5 -103 4 6 - 374 3 7 1053 1 8 -99 6 9 122 10 168 7 11 617 6 12 -113 3 13 119 6 14 29 4 15 135 5 16 -58 1 17 0 3 18 26 5 19 29 4 20 78 32 21 -5 25 22 -123 23 128 24 2.Jeg tok de 24 handler og brukte to pengestyringssystemer på den. Den første er Larry Williams-systemet der kontraktene er forholdet mellom risikoen per handel og mitt største tap igjen, jeg er ikke her for å gi ut formler jeg først vil at dere skal vite hva du er i for så gi ut formlene for de som er oppe for det. Jeg satte en startkontosaldo på 10.000 og risikerte en massiv 10 per handel ve ry risikofylt, riktig å anvende denne metoden ga meg 16629 36 Det er en avkastning på 66 som er veldig bra Det er også verdt å merke seg at kontoen aldri falt under 10.000 startbalansen. Selv om risikoen var stor, spilte bransjene seg fint Risking 4 ville ha gitt 12 000 Med Larry Williams-systemet kan du risikere mer enn 1-2 fordi systemet står for det største tapet du noen gang har opplevd. I tillegg brukte jeg de samme bransjene på den optimale f-posisjonsformelen. På slutten av 24 handler jeg hadde 58,118 01 Utrolig Så hvorfor er det ingen som bruker den metoden. Problemer med Optimal f Vel, det er tonnevis med problemer med metoden For det første, selv om jeg hadde 58 118 på slutten, hadde kontoen min bare 6384 5 på et tidspunkt. Egenkapitalen svinger i optimal f er vill Jeg gikk bokstavelig talt fra 10 000 til 20 000 i tre handler Så i de neste tre handlingene tok jeg det fra 20 000 til 6 000. Optimal f hevder at selv om vi kan regne for det største tapet i et system har jeg mistet 1000 pips før slik at det vil være mitt verste scenario for fremtiden, kan vi aldri ta i betraktning det verste fallet for drawdown eller påfølgende tap fordi svaret mister alle eller 99 9 av pengene våre, uansett hva. Optimal f hevder at selv med å bruke Larry Williams-metoden og risikere 1, å miste de neste 100 handlene, ville nesten sprenge vår konto uansett. Siden vi ikke kan kontrollere utfallet av fremtidige handler, kan vi også se for å få mest mulig gevinster ut av dem. Andre ganger Systemet tar ikke hensyn til spreads, swaps and margin På et tidspunkt handlet jeg 9 standardpartier for en handel. Sikkert å holde den handelen over natten eller flere netter ville ha en betydelig innvirkning på balansen min. Det er uten å nevne forstørrelsen av sprekker også. Kritikk av løsninger Det var tre Hovedløsninger som ble tilbudt til dette problemet, var den første som forlot optimal f og vende tilbake til risikoen per handel. Den andre var Larry Williams, en formel som er en blanding av risikoen per handel og optimal f re er Ralph Vince s løsning han presenterte en formel som finner optimal f innenfor et gitt drawdown rekkevidde. Sett simpelten formelen mente hvis jeg hadde en 10.000 konto og ville bare godta et tap på 6000, basert på mine tidligere forestillinger, hva er min optimale f. Alle disse løsningene er ok, men de løser ikke problemet. Det virkelige problemet er hvordan holder jeg optimal f mens jeg begrenser dens svingninger. Alle tre løsningene nevnt ovenfor begrenset nedtellingen i optimal f, men de reduserte også betydelig fortjenesten vi vil ha å holde fortjenesten som de er og redusere tapene. En potensiell løsning Den eneste måten å finne den løsningen på, er etter min mening å bruke en brøkdel av den opprinnelige investeringen. I eksemplet ovenfor begynte vi med 10 000 Bruke en brøkdel av de 10 000 holderne den optimale f som den er mens 1 begrenser tapene dine i dollar 2, noe som gir deg flere sjanser til å tørke ut kontoen mens du fortsatt har investeringen til å prøve igjen. Nå testet jeg den ideen med de samme 24 handler, brukte jeg opti mal f plassering, men bare deponering 1000 i megleren og beholder de resterende 9000 i banken Nå hver gang jeg får et marginanrop eller slett ut kontoen legger jeg inn en annen 1000 Så jeg m bruker optimal f, men jeg får 10 sjanser før jeg tørker ut kontoen helt i forhold til 1 sjanse jeg hadde før. Så nå bruke den metoden resultatet ble jeg gjort 5.811 8 Nå i motsetning til den tidligere optimale f eksempel dette beløpet er ekte Swaps og spredninger er det av mini mye så min 10.000 kunne håndtere dem når som helst Den verste drawdownen hadde meg på 638 4, slik at s 400 sammenlignet med den forrige 4000paring denne metoden for å bruke alle 10.000 på en risiko per handel. Bare risikoer 10 eller mer ville ha gitt mer profitt Mer av 81 til være nøyaktig. Så du må risikere 10 per handel på vanlige pengestyringsteknikker, vet vi å få mer eller mindre de samme pengene ved hjelp av den pengehåndteringsmetoden jeg foreslår. Nå når kontoen din kommer til 10 000 husker du får 10 forsøk på dette så det er oppnåelig jeg t vil være opp til deg om du vil reinvestere hele eller en del av fortjenesten for å sammensatte fortjenesten ytterligere. Eller du kan ta ut 9000 av fortjeneste og starte om igjen. Dette temaet for å bestemme når og hvor mye som skal reinvesteres fortjener en annen tråd på egenhånd. Jeg håper dette gir mat for tanken på et emne som bør diskuteres mye mer av seriøse handelsfolk. Sist redigert av PhilipPirrip 02-27-2015 kl 08 51 AM. Veldig interessert i slike ting. Har du testet dette enda? på en ekte konto Så snart du har kommet til 10000, vil du da trekke tilbake det, dele bankkontoen din med 10 igjen, sette den inn på kontoen din og begynne å gjøre det samme med det større beløpet jeg antar at for hvert system kan en viss økning være mer lett oppnåelig og et bedre mål, avhengig av risikobeløpet og vinne prosentandel. Velfallet er mer komplisert. Fordi det også er en optimal mengde som du bør trekke ut som ikke øker risikoen, tror jeg det er det geometriske gjennomsnittet Jeg må revidere det. I det øyeblikket jeg er i ferd med å sikkerhetskopiere dataene mine for å få de mest komplette resultatene, kan vi se hvordan det går. Innledningsdato Apr 2014 Innlegg 212. Strategien vil fungere, men du trenger stor volatilitet For balanse 10000 du kan flytte markedet, reversere en trend osv. så varsomhet er et must jeg tror en 60 returmåned med 10000 er fortsatt gjennomførbar, men i svært spesifikke forhold leser jeg igjen innlegget ditt Du har allerede gjort det doble kontoen, slik at du vet hvordan det fungerer. Sist redigert av mihk 03-20-2015 kl 08 23 AM. Join Dato Sep 2010 Innlegg 10.Jeg lurer på om du fortsatt bruker den optimale F-strategien, og hvis så hvordan fungerer det for deg? Det har vært over et år siden du sist svarte denne tråden, og jeg antar at hvis du er så har du enten blitt veldig rik eller du setter sannsynligvis dine USD 1000 igjen og igjen på grunn av volatiliteten til den optimale F-strategien.

No comments:

Post a Comment